aktywność fizyczna w procesie odchudzaniaDługoterminowe i zdrowe odchudzanie polega na zmianie całego życia. Nie tylko po to, aby naprawdę stracić sporo kilogramów, ale po to by na bieżąco pozbywać się kilogramów bez ryzyka efektu jo-jo.

Dla wielu ludzi jest stosunkowo łatwo dojść do utraty wagi w krótkim czasie. Można będzie upewnić się, że brzuch nie jest głodny i nie zwracamy uwagi na bóle mięśni. Jak to możliwe? Tak, waga może iść w dół, ale powoli występuje spadek energii i dobrego humoru. Stanowcza wola jest ważna. Daj się upić przez pozorny sukces, zacząć jeść więcej i ćwiczenie tylko od czasu do czasu. W końcu wrócisz do starego sposobu życia. W ciągu kilku dni otrzymasz efekt jo-jo, więc możesz ważyć nawet więcej niż na początku. Poznajesz to? Ile razy to miałeś?

Czy wiesz, co się dzieje w organizmie, tym razem? Możesz ograniczyć ilość żywności, metabolizm przyjmuje go jako wyraźny sygnał, aby przełączyć się do trybu oszczędzania energii i tworzenia rezerwy tłuszczu. W związku z tym kilogramów, których się pozbyłeś pochodzą z mięśni i dyskretnie zyskują zapasy tłuszczu. I jak się to stanie, po zatrzymaniu diety? Możesz zacząć jeść więcej i mylić ciała, że nagle dostaje zwiększenie kalorii, możesz szybko rozpocząć generowanie zapasów na gorsze czasy. Wiesz już, że w wyniku tej diety. Dla osób bardziej zainteresowanych tematem gorąco polecamy książkę przywracać zdrowie żywieniem autorstwa Ewy Dąbrowskiej.

To jest dokładnie, dlaczego zamiast diety zdrowia nieskuteczne i szkodliwe, chcesz trwale zmienić swój styl życia.

Jeśli nie zdecydujesz się schudnąć, nie schudniesz. Czy naprawdę wiesz, dlaczego chcesz schudnąć i kiedy należy rozpocząć ten proces? Aby uzyskać więcej informacji przeczytaj nasz artykuł utrata masy ciała zaczyna się w głowie.

Zmiany stylu życia ma zasadnicze znaczenie dla długoterminowego odchudzania

Dla długoterminowego i zdrowego odchudzania idealnym rozwiązaniem jest zmiana stylu życia. Najlepszym sposobem na utrzymanie prawidłowej wagi jest zdrowa i zbilansowana dieta w połączeniu z dużą ilością ruchu. Tak, może się wydawać, że tempo utraty wagi jest powolne (idealna utrata jest ½ do 1 kg na tydzień), ale to da ci prawie na pewno długoterminowe rezultaty, które nie będą stanowić zagrożenie dla zdrowia.

Idealny plan jedzenia

dieta to podstawa utraty wagi

Według ekspertów 70% sukcesu w odchudzaniu stanowi prawidłowy posiłek. Skup się przede wszystkim na nim. Bez powszechnej menu, po czym chcielibyśmy wszystko stracone, ale nie znajdziesz. Twoja dieta powinna przede wszystkim być zrównoważona i zróżnicowana. Nauczyć się jeść regularnie 5 razy na dobę, unikając w ten sposób uczucia głodu, oprócz zmniejszenia naturalny sposób spożywane żywności i zmniejszając łaknienie na słodycze. Zastąp białe pieczywo na pełnoziarniste i zawieraj wystarczającej ilości warzyw w diecie. Nie zapomnij schemat picia – pić najlepiej 2-3 litrów wody gazowanej lub niesłodzone herbaty

Z menu po prawej stronie masz wszystkie składniki odżywcze potrzebne, podczas gdy ciało nie przyjmie zbędnych ilości kalorii. Co pojedynczych porcji powinien składać się indywidualne. Każdy człowiek jest innego typu metabolicznego, który ujawnia złożona typologia żywieniowa. Ogólnie rzecz biorąc układ 50 – 60% węglowodanów, tłuszczów 20 – 30% białka i 20% może być zalecane.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *