Jeśli czytasz ten artykuł to prawdopodobne pomyślnie przeszłaś przez całą drogę utraty masy ciała, ale trzeba jeszcze trochę wysiłku. Pozbycie się ostatnich kilku kilogramów jest niezwykle trudne.

Z drugiej strony może po prostu chcesz dowiedzieć się czegoś i przygotować się do Twojego ostatniego 5kg, gdy przyjdzie czas. Na początku ścieżki po chude ciało, zmiany zachodzą bardzo szybko, ale wraz z chudnięciem, zmiany są wolniejsze i wolniejsze. To, ponieważ organizm nie ma już tak wiele tłuszczu, z którego to mogą czerpać energię. One nie chcą pozbyć się najnowszych zapasów.

Zastanawianie się, jak szybko schudnąć 5 kg ostatni może być tak trudne, jak pozbycie się tych pierwszych 20kg. Jeśli szukasz kilku pomysłów na to jak w końcu wydostać się z ciała i kilku ostatnich kilogramów tłuszczu, wypróbuj jedną lub więcej z następujących porad. Być może mogą one pomóc dotrzeć do celu.

proces szybkiego chudnięcia

Zwiększenie intensywności ćwiczeń

Zwiększenie intensywności bardziej. Pamiętaj, że zwiększając intensywność lub dodając niektóre ostre ćwiczenia interwałowe typu HIIT można dostać się do mety. Im wyższa intensywność, tym więcej kalorii ciało ostatecznie spala.

Zmniejszenie spożycia węglowodanów

Prawie każdego sportowca, kulturysty, w jakiś sposób ogranicza spożycie węglowodanów. Postaraj się ograniczyć ilość spożywanych węglowodanów. Nie jedz zbyt nisko, aby uruchomić trening siłowy. Spróbuj zjadać jedynie 25-50g dziennie i uważaj na zmiany. Jeśli to nie wystarczy, należy zmniejszyć spożycie nawet więcej.

Spróbuj ograniczyć maksymalnie kalorie

Przerywany czczo jest wśród skutecznych strategii jeśli chcesz zgubić ostatnie kilka kilogramów. Przerywany czczo oznacza ciągle głodu, co prowadzi do spowolnienia metabolizmu. Można łatwo jeść w mniejszych przerwach żywności. Na przykład możesz spróbować 16/8, 18/6, 20/4 plan czczo, gdzie pierwsza liczba to liczba godzin, w których starasz się nie jeść, a druga liczba to liczba kolejnych godzin podczas jedzenia. Więc masz okno czczo 16 godzin, a następnie 8 godzin jedzenia, nie w kawałku, ale w tych 8 godzinach możesz normalnie zjeść. Nie należy zmieniać ilość spożywanych kalorii lub żywności, którą spożywasz. Po prostu trzeba przenieść całkowitego spożycia kalorii z szybkie okna do okna, gdzie można zjeść. Jedzenie częste i regularnie, jest nonsensem. Nie jesteśmy bydło pasły się stale. Mit o regularnej diety dawno została obalona.

Pozbyć się dni, kiedy możesz zjeść wszystko

Cheat day jest wspaniałą rzeczą. Jeden będą z nich korzystać, aby maksymalna i jeszcze wie, że ona jest wciąż zdrowy. Większość ludzi pomaga to w zmianie nawyków żywieniowych. Kurs jest dość powszechny. Czasami jednak, one mogą zakłócać proces odchudzania, zwłaszcza, jeśli te dni nie są poprawnie stosowane. Jeśli chcesz pozbyć się ostatni 5kg, pozbyć się oszustwa znacznie. Zastąpić takie małe oszustwa żywnościową zdrową alternatywą, jak np. warto jeść dużo owoców.

Spróbuj jazdy na rowerze

Wiele osób chudnie przez liczenie kalorii i przez dopasowywanie ich dziennego spożycia. Spożycie kalorii może nie być takie same codziennie. Utrata masy ciała jest nie samo każdego dnia. To jest zbiorcza kwestia czasu. Jeśli liczysz kalorie, spójrz na spożycie kalorii z daleka przez cały tydzień. Zmień swoje dzienne spożycie kalorii. Mają trzy poziomy spożycia kalorii. Niskich, średnich i wysokich poziomów. Ważną rzeczą jest od tygodnia otrzyma taki sam jak Twój każdy, razy 7 dni w tygodniu. Kaloryczne na rowerze może być bardzo skuteczną bronią, próbując pozbyć się ostatnie kilka kilogramów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *